יום ראשון, 24 בינואר 2010

רגשות הקשורות להתחלת הקשר

לפני ארבעה חודשים כשעליזה הודיע לנו על תחילת הפרוייקט מאוד התלהבתי ממנו.
באותו היום לפני שהתחלנו מאוד שמחתי אבל גם חששתי שאני לא אצליח ללמד אותה טוב שהיא לא תבין אותי והיא לא תרצה שאני אלמד אותה. אני רציתי אישה נחמדה שמבינה דברים יחסית מהר והכי חשוב שיהיה לי כיף לעבוד איתה. כשהתחלנו והיינו צריכים לבחור במבוגרת כולנו הסתכלנו עליהן והתלבטנו במי לבחור ניסינו לגלות את התחונות שלה אם היא נחמדה ואם היא תבין אותנו. בשיעורים הראשונים עברתי מאישה לאישה עד שהכרתי את רוחלה קרובת משפחה של חבר שלי, רוחלה היא בוגרת מחזור ראשון בארץ ישראל היא אישה נחמדה היא מבינה מהר ומאוד כיף לי לעבוד איתה. לרוחלה יש מחשב בבית שבעלה ז"ל היה עובד עליו והיא מפחדת לקלקל אותו המטרה שלי היא לעזור לה להרגיש ביטחון ולעבוד על המחשב לבד. בכל שבוע אני מאוד מצפה לשיעור שלנו ואני שמח שהיא בכל פעם מתקדמת יותר ויותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה